مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 00:002020-03-23ورزشي

مهم ترین های ورزشی تیر 98| رکوردشکنی شناگر اصفهانی/ درخشش پومسه اصفهان در کشور و جهان


مهم ترین اتفاقات ورزشی استان اصفهان در تیر ماه سال 1398 را در این گزارش مرور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ورزش اصفهان در سال 98 اتفاقات متفاوت تلخ و شیرین زیادی را به خود دید و از همین رو قصد داریم در گزارش هایی سلسله وار به بررسی مهم ترین اتفاقات ورزشی اصفهان در هر ماه سال 98 بپردازیم.

مهم ترین رویداد های ورزشی استان اصفهان در تیر ماه 98 ✅ در روز یک تیر مسابقات open کشور کرواسی از سری رقابت های رسمی فدراسیون جهانی شنا (FINA) برای دومین مرحله کسب ورودی المپیک 2020 ژاپن و مسابقات قهرمانی جهان 2019 کره جنوبی در شهر زاگرب برگزار شد.

علی رضا یاوری نماینده شنای ایران در ماده 200 متر آزاد به آب زد، این شناگر جوان اصفهانی تیم ملی در مرحله مقدماتی با ثبت زمان 1:51٫93 در جایگاه نخست ایستاد و علاوه بر راه یابی به مرحله فینال موفق شد رکورد ملی این ماده را جابجا کند.

✅ در روز 6 تیر لیگ برتر فوتبال بانوان برای تیم های اصفهانی با قرار گفتن در رده های سوم و پنجم به پایان رسید؛ طلایی پوشان سپاهان با کسب 46 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند و ذوب آهن نیز با 41 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی ایستاد.

✅ در روز 10 تیر دور اول مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 به پایان رسید که امیر غفور، پشت خط زن اصفهانی تیم ملی در رده نخست برترین اسپکر و دومین بازیکن امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین های ورزشی تیر 98| رکوردشکنی شناگر اصفهانی/ درخشش پومسه اصفهان در کشور و جهان

مهم ترین های ورزشی تیر 98| رکوردشکنی شناگر اصفهانی/ درخشش پومسه اصفهان در کشور و جهان